Время приёма посетителей с 09:00 до 12:30 часов
Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Государственная вневедомственная экспертиза проектов»    
Телефон
+7 (7172) 57-44-84
E-mail
gosexpertiza@gosexpertiza.kz

Уақытша болмаған негізгі қызметкерді ауыстыру уақытына «Мемсараптама» РМК-нің әкімшілік бөлімінің жетекші маманы бос орнына отыруға конкурс жүргізу туралы хабарландыру

2023-04-07
Уақытша болмаған негізгі қызметкерді ауыстыру уақытына «Мемсараптама» РМК-нің әкімшілік бөлімінің жетекші маманы бос орнына отыруға конкурс жүргізу туралы хабарландыру
Уақытша болмаған негізгі қызметкерді ауыстыру уақытына «Мемсараптама» РМК-нің әкімшілік бөлімінің жетекші маманы бос орнына отыруға конкурс жүргізу туралы хабарландыру 1) Бос орынның атауы – әкімшілік бөлімнің жетекші маманы. 2) Орналасқан жерін, почталық мекенжайын, телефонын көрсете отырып мемлекеттік кәсіпорынның атауы – Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитетінің «Жобаларды мемлекеттік ведомстводан тыс сараптау» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны («Мемсараптама» РМК), Астана қаласы, Күлтөбе тұйық көшесі, 7-ғимарат, тел.: 57-45-00. 3) Құжаттарды қабылдауды аяқтау күні және уақыты – құжаттар 2023 жылғы «13» сәуірде сағат 18.30-ға дейін karataeva@gosexpertiza.kz электрондық мекенжайға ұсынылуы тиіс. 4) Тиісті сала үшін үлгілік біліктілік сипаттамаларға сәйкес белгіленетін конкурс қатысушысына қойылатын негізгі талаптар. Лауазымның мақсаты мен тағайындалуы: Бөлімшеге жүктелген міндеттерді тиімді орындау. Білімге қойылатын талаптар: Гуманитарлық/техникалық /құрылыс мамандықтары бойынша жоғары кәсіби. Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. болуына қойылатын талаптар: Біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың болғаны жөн. Мамандық бойынша немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін саладағы жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: жоқ. Басшы позицияларында: талап етілмейді. Лауазымдық мендеттерді орындау үшін қажетті білімдер: Келесі нормативтік құқықтық актілерді білу: - Қазақстан Республикасының Конституциясы; - - Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процессуалдық кодексі; - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының негіздері; - азаматтық заңнама және әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнама негіздері; - «Құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының Заңы; - «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының Заңы; - «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының Заңы; - Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидалары; - Мәліметтерді таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жатқызу және онымен жұмыс істеу қағидалары; - Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын іске асырудың 2020− 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; осы санаттағы нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері. Ішкі құжаттар: - Кәсіпорын Жарғысы; - Кәсіпорынның ішкі құжаттары мен актілері; - Кәсіпорынның саясаты мен мақсаттары; - Кәсіпорынның даму бағдарламалары мен жоспарлары; - құрылымдық бөлімше туралы ереже; - лауазымдық нұсқаулық; - осы лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер. Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар: - қарапайым сауаттылық - іждағаттылық; - жинақылық; - ВКСБАЖ-де жұмыс істеу дағдылары; - жұмыс істеуге зор қабілеттілік. Функционалдық міндеттері: 1) бас директор кеңсесінің үздіксіз жұмысын уақтылы қамтамасыз ету; келушілерді бас директорға және бас директордың өндіріс жөніндегі орынбасарына қабылдауды жүзеге асыру; 2) бас директордың жұмыс орнын ұйымдастыру техникасының қажетті құралдарымен, кеңсе керек-жарақтарымен қамтамасыз ету; 3) бас директорға және бас директордың өндіріс жөніндегі орынбасарына қол қоюға құжаттарды қабылдау; 4) өтіп жатқан қызметтік құжаттаманың сақталуын қамтамасыз ету; 5) басшылық өткізетін отырыстар мен кеңестерді дайындау жөніндегі жұмысты орындауға (қажетті материалдарды жинау, қатысушыларды өткізу уақыты мен орны туралы хабардар ету, оларды күн тәртібіне тіркеу); 6) телефонмен телефон арқылы келіссөздер жүргізу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру (кіріс қоңырауларды қабылдау, қоңырауларды қайта бағыттау, телефонограммаларды қабылдау және жіберу); 7) ұсынылған құқықтарға сәйкес Кәсіпорынның ведомстводан тыс кешенді сараптамасының бірыңғай ақпараттық жүйесінде жұмыс істеуге және қажетті ақпаратты уақтылы енгізу; 8) дұрыс ресімделмеген құжаттарды орындаушыларға пысықтауға қайтаруды жүзеге асыру; 9) басшылыққа ұсынылатын құжаттарды уақтылы қарауға міндетті; 10) ұсынылған құқықтарға сәйкес «Е-otinish» азаматтарының барлық өтініштерін қабылдау мен өңдеудің бірыңғай платформасында жұмыс істеу және тапсырмаларды уақтылы орындау; 11) басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау; 12) қызметкерлердің біреуі уақытша болмаған жағдайда оның міндеттерін орындау. 5) конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттардың тізбесі: - «Мемсараптама» РМК бас директорының атына еркін нысандағы өтініш; - қоса берілген нысан бойынша қызметтік тізім; - жеке куәліктің көшірмесі (тұруға ықтиярхат); - білімі туралы құжаттың көшірмесі; - еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі; - түйіндеме. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген «Мемсараптама» РМК-нің жұмыс істеп тұрған жұмыскерлері «Мемсараптама» РМК бас директорының атына жобаларға ведомстводан тыс кешенді сараптаманың бірыңғай ақпараттық жүйесі арқылы өтініш (еркін нысанда) береді. Сыртқы конкурстық іріктеу ішкі іріктеу қорытындылары бойынша бос лауазымға орналасуға кандидат айқындалмаған жағдайда жүзеге асырылады. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты, сондай-ақ жұмыс тәжірибесі мен біліктілігін растайтын құжаттарды ұсынуға құқылы. Байқау келесі кезеңдерден тұрады: 1) 2023 жылғы «14» сәуірде – кандидаттардың өтінімдерін қарау; 2) 2023 жылғы «17» сәуірде – кандидаттармен әңгімелесу; 3) 2023 жылғы «18» сәуірде – конкурс қорытындылары. Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар өздеріне қатысты бөлігінде конкурстық құжаттармен таныса алады, сондай-ақ конкурс нәтижелеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдануға құқылы. Объявление о проведении конкурса на время замещения временно отсутствующего основного работника - ведущего специалиста административного отдела РГП «Госэкспертиза» 1) Название вакантной должности – ведущий специалист административного отдела. 2) Наименование государственного предприятия с указанием местонахождения, почтового адреса, телефона – Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Государственная вневедомственная экспертиза проектов» Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (РГП «Госэкспертиза») (далее – Предприятие), г. Астана, переулок Култобе, 7, тел.: 57 45 00. 3) Дата и время окончания приема документов – документы должны быть представлены на электронный адрес: karataeva@gosexpertiza.kz до 18.30 часов «13» апреля 2023 года включительно. 4) Основные требования к участнику конкурса, определяемые в соответствии с типовыми квалификационными характеристиками для соответствующей сферы. Цель и предназначение должности: Эффективное выполнение задач, возложенных на Подразделение. Требования к образованию: высшее профессиональное по гуманитарным/ техническим/строительным специальностям. Требования к наличию лицензий, сертификатов и др.: желательно наличие сертификатов о повышении квалификации. Требования к опыту работы по специальности либо в областях, соответствующих функциональным направлениям должности: отсутствуют. на руководящих позициях: отсутствуют. Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей: Знание следующих нормативных правовых актов: - Конституция Республики Казахстан; - Административный процедурно-процессуальный кодекс Республики Казахстан; - основы трудового законодательства Республики Казахстан; - основы гражданского законодательства и законодательства об административных правонарушениях; - Закон Республики Казахстан «О правовых актах»; - Закон Республики Казахстан «О противодействии коррупции»; - Закон Республики Казахстан «О языках в Республике Казахстан»; - Правила документирования, управления документацией и использования систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях; - Правила отнесения сведений к служебной информации ограниченного распространения и работы с ней; - Государственная программа по реализации языковой политики в Республике Казахстан на 2020-2025 годы; - нормативные правовые акты Республики Казахстан, регулирующие отношения в областях, соответствующих специализации конкретной должности данной категории. Внутренние документы: - Устав Предприятия; - внутренние документы и акты Предприятия; - политика и цели Предприятия; - программы и планы развития Предприятия; - положение о структурном подразделении; - должностная инструкция; - другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по данной должности. Навыки, необходимые для исполнения обязанностей: - элементарная грамотность; - усидчивость; - собранность; - навыки работы в ЕИСКВЭ; - высокая работоспособность и т.д. Функциональные обязанности: 1) своевременное обеспечение бесперебойной работы офиса генерального директора; осуществлять прием посетителей к генеральному директору и заместителю генерального директора по производству; 2) обеспечивать рабочее место генерального директора необходимыми средствами организационной техники, канцелярскими принадлежностями; 3) принимать документы на подпись генеральному директору и заместителю генерального директора по производству; 4) обеспечивать сохранность проходящей служебной документации; 5) выполнять работу по подготовке заседаний и совещаний, проводимых руководством (сбор необходимых материалов, оповещение участников о времени и месте проведения, их регистрация повестке дня); 6) осуществлять работы на телефоне по ведению телефонных переговоров (прием входящих звонков, переадресация звонков, прием и отправка телефонограмм); 7) работать в единой информационной системе комплексной вневедомственной экспертизы Предприятия (ЕИСКВЭ) в соответствии с представленными правами и своевременно вносить необходимую информацию; 8) осуществлять возврат неправильно оформленных документов исполнителям на доработку; 9) своевременно рассматривать документы, предоставляемые руководству; 10) работа в единой платформе приема и обработки всех обращений граждан «Е-otinish» в соответствии с представленными правами и своевременное исполнение поручений; 11) выполнять иные поручения руководства; 12) выполнять обязанности одного из сотрудников, в случае его временного отсутствия. 5) перечень необходимых документов для участия в конкурсе: - заявление в произвольной форме на имя генерального директора РГП «Госэкспертиза»; - послужной список по прилагаемой форме; - копия удостоверения личности (вид на жительство); - копия документа об образовании; - копия документа, подтверждающий трудовую деятельность; - резюме. Действующие работники РГП «Госэкспертиза», желающие участвовать в конкурсе, подают заявление (в произвольной форме) посредством Единой информационной системы комплексной вневедомственной экспертизы проектов на имя генерального директора РГП «Госэкспертиза». Внешний конкурсный отбор осуществляется в случае если по итогам внутреннего отбора не определен кандидат на занятие вакантной должности. Участник конкурса вправе представить дополнительную информацию, касающуюся его образования, профессионального уровня, а также документы, подтверждающие опыт работы и квалификацию. Конкурс состоит из следующих этапов: 1) «14» апреля 2023 года – рассмотрение заявок кандидатов; 2) «17» апреля 2023 года – собеседование с кандидатами; 3) «18» апреля 2023 года – итоги конкурса. Участники конкурса и кандидаты в части, их касающейся могут знакомиться с конкурсными документами, а также вправе обжаловать результаты конкурса в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   БОС ЛАУАЗЫМҒА ҮМІТКЕРДІҢ ҚЫЗМЕТ ТІЗІМІ ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА ВАКАНТНУЮ ДОЛЖНОСТЬ _____________________________________________ тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) / фамилия, имя, отчество (при наличии) ФОТО (түрлі түсті/ цветное, 3х4) _____________________________________________ лауазымы/должность, санаты/категория (болған жағдайда/при наличии) ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ 1. Туған күні және жері/ Дата и место рождения 2. Ұлты (қалауы бойынша)/ Национальность (по желанию) 3. Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/ Год окончания и наименование учебного заведения 4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) / Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии) 5. Шет тілдерін білуі/ Владение иностранными языками 6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) / Государственные награды, почетные звания (при наличии) 7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) / Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии) 8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии) ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации қабылданған/ приема босатылған/ увольнения _____________________ ҮМІТКЕРДІҢ қолы/Подпись кандидата _______________ күні/дата